středa 6. srpna 2008

Oldřiška 6.8.

Tak se dnes také pokoušíme psát od samého rána.
Žádnou jmenovkyni jsem dnes zatím nepotkal, resp. Se nikdo v MHD neprořekl.
Když tak vzdáleně vzpomínám, lidé se moc neradují ze svých osobních svátků, tedy pokud má někod narozky, to občas ano, ale svátek?
Dlouho jsem nezažil ten pocit odvázanosti. Nepočítaje ranní TRAM, kdy se lidé vrací z kaleb, ale taková ta prostá radost.
Dnes je hezky a já se cítím tak OLD. Tim se netrap, alespoň si rovná jako ryska, říká děda.
To máš pravdu, odvětila stařenka zklamaně.
Poledne s sebou přineslo tropickou teplotu a pomyslná rtuť vyšplhala na třicítku.
Tichá vzpomínka na okamžik, kdy Little Boy zmařil hirošimské osudy, vzpomněl jsem si za poslechu hudby, kdy Mňága zpívá v písni Otčenáš

"říkají lidé že bůh je všude
v každý nábojnici
v každý popelnici
v každým vrahovi a
v každý válce taky asi jo
asi jo"

No a jako správný vodák jsem i dnes na dvě hodiny zažlountenkoval na Vltavě.Prý se v Praze a Středočeském kraji objevila žloutenka typu A a je jí dost.Brno zatím nic takového nehlásí, ale vzhledem k tomu, že zítra jedu s brněnskou sekcí na Salzu, tak …No snad ji také nemám, ale když se člověk rochní na Vltavě, kdo ví …
Apropo, někdo na skále pod Dobeškou přes víkend rozzvěsil velké červené srdce … Fotku mám :-)

Žádné komentáře: