sobota 9. srpna 2008

Roman 9.8.

Je sobota odpoledne a pred stanem ma hlava neustale vykukuje a z ust se mi dere cely vcerejsek.
Jako skupina usedama a Olomouckou casti na Salzu a sveho hacka posilam za sebe
Stav vody po vydatnem desti je mirne pod 2 metry a vlny krasne pohupuji.
Jeste nikdy jsem na zadne vlne nehazel zaludecni stavy pres palubu.
Pocitove mi bylo fajn, ale ten bramborak nesedl.
Holt 2 litry rumu a nejake to vino byly v pohode, ale ta posledni polnocni basta zapricinila celodenni hladovku a totalni vycerpani.
Po navratu do kempu jsem nihoho nepoznaval, ale ja byl pro kazdeho znam. Zacalo to Brigitou z Rakouska, koncilo posezenim u ohne, kdy za naproste tmy v oparu ohne nekdo z davu poznamenal pote, co jsem dorazil, hele ten tvuj nos poznavam, nejsi Josef?
A o tom by sel napsat snad i Roman, jenze tyto radky jsou urceny svatecnim oslavencum, a tak si dovolim touto cestou poprat.
Svatek ma Roman, tedy Romanku ...
Promin ze jsem nenapsal, ale byl jsem uplne mimo.

Žádné komentáře: