pondělí 15. prosince 2008

Radana 15.12.

Elba trochu zacloumala mou osobou, a tak se nejen přilehlá nemoc podepsala na mé interaktivní činnosti na tomto blogu. Další kuriozní historkou byla neschopnost se připojit na NET a nepovedená synchronizace dat PCxmobile a tak vše okolo. Ono se ne nadarmo prvorepublikově zpívá, jednou jsi na hoře, jednou v dole :-)
Chtěl jsem zde psát o tom, jak překvapivé bylo první sněžení, jak jsem na Simonu o půl čtvrté zaznamenal sněhovou vločku a tak, ale to již zde nemá onu publikační hodnotu daného okamžiku, tak se budeme soustředit na aktuální den.

Je pondělí a venku se chaoticky chová nejen teploměr, který zde zaznamenal téměř dvoucifernou teplotu v kladných hodnotách. Středočeští zastupitelé dnes odmítli umístění výstavby amerického protiraketového radaru v Brdech. Což se z tohoto textu dá vypozorovat, že radar stejně chtějí, jen né v tomto místě. Radar, to mi připomíná, že má svátek Radana, která má podobně znějící počátek slova. Příbuznost je však zcela opačný význam, než jen strach a smutek přinášející, takže by to mohlo být dobré opositum pro Radar. Že by nová hesla typu "Jsem pro Radanu" :-)

Dost bylo psaní, důležité je setrvat, tak uvidíme co zítra.
Téměr dvouměsíční manko je silné a vezlo se v tom trucku téměř všechno. Hloupé je, že to není u konce, tak uvidíme.
sMějte se krásně a snad někdy ....

PS: jinak jsem si všiml vzácné návštěvnosti, patrně to Google vyhledá a náhodný návštěvník zavítá, což je příjemné.
NATO že to je soukromá zpověď neurčená veřejnosti, ale zcela otevřená, tak ... :-)

Žádné komentáře: