čtvrtek 9. října 2008

Štefan & Sára 9.10.

Ospalá čtvrteční ráno, kolorovaná nepropustnou mlhou dělají z dnešního dne v očích kolemjdoucích smutný den.
Žádné úsměvy, jenom spěch a sevřené prsty v dlaních budí dojem chladného dne.
V práci je to skoro to samé. Jediná mužská část jsem zde já, ostatní pánové polehávají s předadnutou chorobou.
Už ji já na sobě subjektivné cítím závan slabosti, stejně jako finanční krize v hlavách investorů dělá šrumec.
To však nic nemění na faktu, že dnes je opět dvojí svátek.
Poikud uvedeme dámu v čele, avokujeme mi to Saudokvu fotografickou tvorbu, která koresponduje s dnešním počasím, jen je barevnější. Svátek má Sára.
Opouštím Nicka Cava a vrhám svůj sluch k nenasycenému Ahmedu. V termosce čaj a nálada se zvedá.
V závěsu Sáry se krčí Štefan, na nějž mi hlava nestačí a tak nutno připomenout krásný den pro Elišku, která dnes u Šindelářů má svůj první rok.
Již konec pracovní procesu nastává a tu se nám i mlha krčí pod chodidlem a dohlédnout lze do dalekých krajů.

Žádné komentáře: