pondělí 20. října 2008

Vendelín 20.10.

Pondělí načneme zprávou o povolebním výsledku našich voleb.
Ráno jsem jel na vlak metrem a když jsem si pročítal noviny volně rozdávané, tak na titulní stránce stál titulek Oraznžová ovládla kraje. Okamžitě můj zrak přešel na mé boty, které do okolí svou barvu ženou a podobná je té povolební. Košili naštěstí mám v batohu a tak to není tak výrazné, jako jejich šálová dekorace.
Pendolino následně mělo 15 min okno, ale jelo se dobře.
Když jsem tak vzpomínal na nějakého Vendelína, nemohu si od Sampého vzpomenout, jestli tam skutečně nějaký byl, nebo ne. A tak jsem dostal tip (že je divné že ho neznám), na nejslavnějšího Vendelína tohoto roku. Vendelín Čtvrtek, který v mém městském obvodu byl na začátku roku odložen do popelnice a následně byl nalezen nějakým bezdomovcem, který se z toho zesypal.
Tak si dnes asi Vendelín pochutnává ve své nové rodince a zatím nemá ponětí, co se mu v životě přihodilo. Asi je to tak nejlepší.
Tak všem Vendelínům přeji poklidnou plavbu životem.

Žádné komentáře: